טוב לעשות כסף עם Scrapebox זאת לא תמיד משימה קלה, בטח לא אם משתמשים בה בצורתה הפשוטה, ולכן חשוב לדעת ש-SB היא לא רק תוכנה להספמת בלוגים אנחנו כבר יודעים, ידוע לנו שניתן ללמד אותה לעשות עוד כמה דברים וגם שיש לה עוד כמה תוספים שעושים דברים נחמדים באותם ה-57$ דולר שהשקענו בה. בפעם הקודמת גם למדנו אין ניתן לגרום לה לעשות Scraping על כתובות בעברית. הפעם ניגע בה בגישה קצת שונה, בתחום יותר שיווקי.

כולנו מכירים את הטרנד הידוע והמוכר של דומיינים שהם Exact Match , ולמי שלא מכיר- הכוונה היא לדומיינים אשר שם הדומיין שלהם מורכב בדיוק מביטוי החיפוש אותו מעוניינים לקדם, תחום זה מתבסס על ההנחה שאם נקים אתר על הדומיין הדומיין: buycarsonline.com הדבר יקל עלינו מאוד לקדם את הביטוי Buy cars Online בגלל המשקל היחסי שגוגל נותן למילות המפתח בשמות הדומיין.


רק מה, כשמדובר בביטויים תחרותיים, אז משקל הדומיין נהיה נמוך למדי ולכן כבר פחות ופחות תעזור לנו העובדה שאנחנו מחזיקים שם דומיין עם התאמה מדוייקת לביטוי החיפוש המבוקש. ולכן התחיל עוד ממש ממש ממש מזמן טרנד שנקרא Micro Niche , שאומר: בואו נמצא המון דומיינים של Exact Match עבור ביטויים שלהם יש תחרות מאוד נמוכה (מעט תוצאות יחסיות למספר התוצאות של הנישה הראשית) – חיפושים חודשיים כמה שיותר רבים, ו-CPC גבוה באדסנס, נקדם אותם ממש בקלות לעמוד ראשון בגוגל עם בלאסט אחד או שניים, ונרוויח עליהם כסף מהקליקים! וכמובן ניצור לנו רשת כזאת של 50 – 100 אתרים כאלו או יותר ונרוויח על כל אתר 1$ – 2$ ביום, סכום לא רע אם יש לכם נניח 100 כאלו. מדובר באחת התעשייות הגדולות ביותר שהשליט הבלתי מעורער בה היה כמעט תמיד ה-Market Samurai, שיודע למצוא נישות כאלה ודומיינים מתאימים די בקלות.

אז הפעם נראה איך Scrapebox יודע לעזור לנו גם לעשות בקלות את העבודה הזאת של למצוא ביטויים קלים לדירוג עם שמות Exact Matches ו-CPC גבוה יחסית, המקור של זה הוא איזה פוסט שקראתי ב-BHW עם השיטה הזאת והיה נראה לי מעניין אז קצת הרחבתי אותו ושכללתי אותו ונביא כאן את המתודה:

 

1. הכינו לכם בהישג יד את כלי מילות המפתח של גוגל ואת רשם הדומיינים החביב עליכם, נניח גודדי לצורך העניין.

2. הכנסו אל הכלי Keyword Scraper של Scrapebox.



3. הכניסו את מילות המפתח הרצויות לכם, והתחילו להריץ את ה-Scraper, לאחר שהוא סיים לרוץ, לחצו על ניקוי כפילויות:

4. ייצאו ושימרו את המילים שקיבלתם בקובץ אקסל – חשוב שזה יהיה באקסל על מנת שיהיה לכם מספור של המילים להמשך בשלב הבדיקה בכלי מילות המפתח של גוגל.

5. התחילו שוב את ה-Keyword scraper אבל הפעם הכניסו את המילים שקיבלתם קודם בתור תוצאות מהסקרייפינג בתור מילות המפתח שלכם. והתחילו שוב לעשות סקרייפ.

6. חיזרו על שלבים 4 – 5 עד שתמצאו כמות נכבדה של מילות Long Tail , אתם מוזמנים על הדרך גם למחוק חלק מהמילים ולחסוך לעצמכם זמן בשלב הבא, אפשר להפטר מראש מהמילים באורך של מילה אחת או שתיים.

7. עכשיו מה שיצא לכם זאת רשימה ארוכה מאוד של מילות מפתח – קחו מהרשימה שלכם באקסל את 100 המילים הראשונות (כי זה מה שכלי מילות המפתח של גוגל מוכן לבדוק במכה אחת – זוכרים את המספור באקסל מקודם?) ובכלי מילות המפתח כמובן כוונו על חיפוש בכל המקומות וכל השפות, בחרו חיפוש ב-Exact כדי לקבל את התוצאות המדוייקות, בחרו גם באפשרות “Only show ideas closely related to my search terms”,  ודבר אחרון – דאגו שתופיע לכם בצד הערכה של ההכנסה מ-CPC של המילה המבוקשת כדי שנדע יותר טוב על איזה מילים כדאי לבזבז את הזמן ועל איזה לא ממש… ניתן לעשות זאת על ידי סימון הבחירה של הטורים:

8. מיינו את הרשימה לפי כמות החיפושים החודשיים המוערכת המוצגת, ותקבלו רשימה מסודרת וממויינת לפי כמות חיפושים.

9. טוב עכשיו שוב כמו בסעיף 6 התעלמו מכל המילים המורכבות ממילה אחת או שתיים ואיספו לכם לרשימת אקסל את כל המילים שברור לכם כשמש שהן מילות לונג-טייל מובהקות, ושה-CPC שלהן הוא גבוה יחסית, ויש הרבה כאלו, כוונו לחיפוש של מילים עם כמות חיפושים חודשית כמה שיותר גבוה, אך כמובן גם כאלו עם כמות חיפושים נמוכה יחסית יכולה להספיק שכן המבקרים שיגיעו לאתר שלכם בסופו של דבר יהיו ממוקדים כל כך שיחס ההמרה יהיה מראש יחסית גבוה.

10. עכשיו המטרה היא לנתח את התחרות של המילים האלו שאספתם כיצד ניתן לעשות זאת? בכמה דרכים זריזות או זריזות פחות:

  1. בעזרת תוכנה כמו Market Samurai: כנראה הדרך הכי טובה אבל אם אין לכם את התוכנה הזאת זה כנראה לא יקרה, אם כי הניתוח שלה נחשב לאמין ביותר מבין הבדיקות ומתבסס על 10 פרמטרים בערך.
  2. בעזרת בדיקה ידנית בגוגל של תוצאות הכותרת והתוצאות בכלל וחיפוש של מילים עם מעט תוצאות "יחסית" לנישה המקורית אותה הן מייצגות.
  3. בעזרת התוסף (Addon) של Scrapebox שנקרא Google Competition Finder שמה שהוא יעשה זה בערך את הבדיקה הידנית רק בצורה אוטומטית על כל הדומיינים שתזינו אליו במכה אחת.

11. עכשיו מה שנותר לעשות הוא פשוט לחזור על מה שעשיתם בסעיפים 7 – 10 עם קבוצה נוספת של 100 מילות מפתח וכמובן לשמור את כל התוצאות באקסל מסודר.

12. עכשיו כשאספתם לכם את כל המילים הרצויות אנחנו צריכים למצוא דומיינים בעלי התאמה של Exact לביטויי החיפוש הנ"ל, כדי להשלים את תמונת המיקרו נישה המוצלחת שלנו. איך נעשה זאת? שתי שיטות:

  1. נבדוק ידנית בגודדי או בכל רשם דומיינים אחרים את הדומיינים שאספנו לנו ונראה אם הם פנויים
  2. נפתח שוב את ה-Keyword Scraper של SB , נכניס שם בצד של ה-Results את מילות המפתח שלנו, נלחץ על Domain Name Lookup , וניתן לו לרוץ אוטומטית ולמצוא לנו את הדומיינים הפנויים שלנו העשירים במילות מפתח מדוייקות ו-CPC גבוה.

  3. 13. זהו, לאחר שמצאתם לכם את הדומיינים הרצויים אל תשכחו ומהרו לרשום אותם לפני שמישהו אחר יעשה זאת לפניכם, בהיות תחום זה של מיקרו נישות רווי לעייפה באנשים שעושים טריקים כאלו ואחרים למצוא דומיינים כאלו – ויש שמחזיקים רשתות של מאות ואלפי דומיינים (כך שגם לא מפחדים יותר מידי כאשר גוגל מחליט לזרוק כמה או כמה עשרות), כל מה שנותר הוא להקים בלוג או אתר פשוט, להכניס פרסומות מפתות (אדסנס או תוכניות שותפים רלוונטיות למילה המדוייקת) לקדם יחסית בקלות לעמוד ראשון בשיטה האהובה עליכם – בדרך כלל אם מצאתם דומיין עם תחרות נמוכה מספיק לא תצטרכו להתאמץ יותר מידי מעבר להספמה פשוטה , קצת Senuke , קצת Xrumer קצת AMR או שילוב של כולם ביחד ואתם על הגל.
  4. אל תשכחו כמובן להכניס תוכן איכותי עם Wp-snowball או Wp-Robot כדי לדאוג שהאתר שלכם ידורג במהירות בימים של פוסט-הפנדה.

ועכשיו כשקראתם הכל ברפרוף, ולמי שרוצה תמצית של הדברים בוידאו, מוזמן להעזר בסרטון הבא:


 

ניסיתם ואהבתם? מכירים עוד דרכים מעניינות וחצי אוטומטיות למציאה של מילות מפתח רווחיות? ספרו לנו!

VN:F [1.9.18_1163]

מה דעתכם על הפוסט?

דירוג: 10.0/10 (3 הצבעות )

VN:F [1.9.18_1163]

דירוג: +2 (מתוך 2 הצבעות)

מילות כסף עם Scrapebox? יש גם חיה כזאת..., 10.0 out of 10 based on 3 ratings


שתפו אותנו בפייסבוק גוגל ובטוויטר!
אהבתם את מה שקראתם? הכניסו את כתובת המייל שלכם
והרשמו לעדכונים כדי שתהיו הראשונים לקבל את המידע שאף אחד לא מספר לכם: